Close to 10,000…

3 09 2008

Still >100 to go and we will have a little party over here.
Are you number 10,000 please let me know!

Possible little gifts:

  • Eternal fame, because you may write a post on this blog (via Google Docs)
  • Eternal fame, because I will write about you (if you like)
  • Or If you’re nearby I will buy you a drink/snack or coffee/cake.

———–

Nog maar ruim 100 en we houden hier een klein feestje…
Ben jij nr 10.000 geef me dan een seintje (zelf hou ik het ook in de gaten).

Mogelijke kleine attentie die je ontvangt (naar keuze):

  • Eeuwige roem, omdat je op mijn blog een bericht mag schrijven
  • Eeuwige roem, omdat ik een bericht over jou schrijf
  • Als je in de buurt bent een drankje of koffie (niet uit de automaat) met iets erbij (je mag het ook tegoed houden)
    NL-ers hebben meer kans, dus doe je best!
Actions

Information

5 responses

3 09 2008
Edwin

Way to go! Champagne!

4 09 2008
Bert

Jacqueline, je verslaat alle oud-Spoetnikkers met vlag en wimpel. Gefeliciteerd vast met deze mijlpaal!
Ik zit trouwens te wachten op een post van je over Medpedia. Wat kunnen we daar van verwachten?

4 09 2008
Duyfje

Geweldig! Via jouw blog leer ik nog altijd.

4 09 2008
WoW!ter

Only 78 to go ;)
Keep it up.

5 09 2008
laikaspoetnik

Bedankt allemaal voor deze leuke en bemoedigende woorden.
Thanks everyone for your nice words and encouragements.

@Edwin, Sure! (well some sparkling wine brut) Thanks!

@Bert, heel erg bedankt.
Sommigen hadden natuurlijk ook ‘hoog’ kunnen scoren, ware het niet dat een nieuw blog waren begonnen. ;) (Ach en alles is relatief, ik denk dat Edwin bijv. die 10.000 bijna in 2 weken haalt.)
Goed idee (1) wordt 4e optie, je mag uitkiezen welke nieuwe post ik schrijf (op mijn gebied). Medpedia hou ik in gedachten, nog eerst even wat andere ideeen uitwerken. (eerlijk gezegd weet ik er nog niets van, dat is ook een welkom neveneffect van bloggen: je leert zelf zoveel)
Het is wel leuk hoor, ook van collega’s krijg ik nu soms wat artikelen of ideeen aangereikt. Marjan van Bidocblog gaf me er net nog een over het gebruik van evidence bronnen door artsen.

@Duyfje, dat vind ik nou een hele aardige opmerking. Daar doen we het voor!
Leuk dat je mijn blog blijft volgen.

@Wowter, still going strong!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 611 other followers

