Ups and downs

6 02 2008

Het leven is een achtbaan.
Zo wordt je gelanceerd en voel je je in de 7e hemel en zo dender je weer naar beneden.

hond-op-de-achtbaan.jpg

 

Overenthousiast aan mijn blog begonnen. Leuk idee zo’n blog over je eigen vakgebied. Reuze origineel. Kijk je rond en blijken er al 13 in een dozijn te zijn. En allemaal gaan ze natuurlijk al over de onderwerpen waar jij het ook over wil hebben. Pfff, dan vraag je je af hoe zinvol het is als die 13 bloggers er allemaal zoveel tijd insteken om (min of meer) hetzelfde te schrijven. En zouden ze elkaars blogs dan ook nog allemaal lezen? en al die RSS-feeds en al die literatuur? En wie buiten die 13 bloggers leest hun verhalen nu weer? En zouden ze eigenlijk nog wel werken, die bloggers?

Aan de andere kant: zou ik nu zelf geen blogje zijn begonnen, dan had ik niet zo gauw van het bestaan van die andere 12 geweten. Misschien hoef ik mijn blogje niet eeuwig te continueren, maar kan ik af en toe deelnemen aan andermans blogs. Ook wel reuzehandig misschien. Goed we gaan nog even door. Voor de lol. Nog een keer die achtbaan in.

En jullie ???


Actions

Information

One response

8 02 2008
alice

Ha Laika, Ik ga je blog volgen, hoor, in elke gedurende de Spoetniktijd. En zo te zien (statistieken) doen vele anderen dat ook.

Leave a Reply

