WordPress Upgrade

6 04 2008

WordPress heeft plots een andere lay-out ofwel een nieuwe upgrade. Ubabert-zag ik net- maakt er ook al gewag van. Eigenlijk wel vervelend als je eenmaal aan een bepaalde lay-out gewend bent. Het is nu echt even zoeken. Een meerwaarde heb ik niet kunnen ontdekken.

Gisteren lukte het zelfs niet om de editor te gebruiken. Links, symbolen of text boxes invoegen: het ging allemaal niet. Alleen de basale editing functies lukten. Ik wilde het nu middels deze post laten zien, maar nu is editen geen probleem. Dus hopelijk is het een eenmalig falen geweest. Ik ga zou mijn klad-post bewerken, wie weet had dat er iets mee te maken. We zullen zien.


Actions

Information

Leave a Reply

