Presentatie Geert van der Heijden op Slideshare

23 04 2008

De presentatie van Geert van der Heijden van vrijdag 18 april j.l. (BMI-ALV) is nu op Slideshare geplaatst (Lieuwe Kool slaat enkele web 2.0 stappen over😉.
Ik had er al in een eerder post melding van gemaakt, maar daar stond het zo temidden van de grote hoeveelheid tekst, dat het waarschijnlijk wat ondergesneeuwd raakte.
Verder had ik nog geen ervaring met embedden van een slide-serie, dus dat leek me meteen een aardig experimentje. Jammer dat Geert’s presentatie niet gepodcast is, want dan had ik meteen de SPOETNIK opdracht van deze week voltooid. Ik loop wat dat betreft nogal achter.

Fijn dat Geert deze presentatie ter beschikking heeft gesteld. Zo kan men even rustig Geerts’ verhaal in zijn eigen woorden (na) lezen in plaats van de afgeleiden hiervan op deze of gene blog.
Zo kan ik ook nog even lezen wat ik het eerste kwartier heb gemist.

Presentatie Geert staat online op slideshare:


Actions

Information

One response

23 04 2008
WoW!ter

En dat je nu ook de laatste slides te zien krijgt😉
Ik ben benieuwd of iemand de laatste uitdaging gaat opnemen.

Leave a Reply

